Storingen

Wat te doen bij storingen?

Een storing komt nooit op het juiste moment. We helpen u om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Voor vragen over de klimaatinstallaties kunt u voor oplevering van uw woning contact opnemen met de aannemer. 
Na oplevering van uw woning kunt u voor vragen over uw contract met Klimaatgarant, uw broninstallatie en/of uw warmtepomp contact opnemen met Klimaatgarant. Dit kan via het contactformulier. Bij acute problemen aan uw klimaatsysteem kunt u ook telefonisch contact opnemen: 088-4275556

 

Wat te doen bij warmte- of warmtapwaterstoring (geen warm water)?

Wij informeren u vooraf wanneer er geplande onderhoudswerkzaamheden zijn en u leveringsonderbreking(en) kunt ervaren. Soms is het niet mogelijk een vooraankondiging te doen. Dit komt omdat niet alle storingen van tevoren bij ons bekend zijn. Hierdoor kunt u onverwacht een onderbreking en/of storing ervaren. 

In ons jaaroverzicht vindt u de overzichten van de door Klimaatgarant geregistreerde collectieve storingen in de levering van warmte en/of warmtapwater in de afgelopen jaren. We maken hierbij het onderscheid tussen leveringsonderbrekingen van langer en korter dan 8 uur.