Ik heb een storing

Wat te doen bij storingen?

Een storing komt nooit op het juiste moment. We helpen u om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

In deze video wordt uitgelegd bij wie u de storing moet melden en wat u zelf kunt doen om uw storing te verhelpen.

Voor vragen over de klimaatinstallaties kunt u voor oplevering van uw woning contact opnemen met de aannemer.  Na oplevering van uw woning kunt u voor vragen over uw contract met Klimaatgarant, uw broninstallatie en/of uw warmtepomp contact opnemen met Klimaatgarant. Dit kan via het contactformulier. Bij acute problemen aan uw klimaatsysteem kunt u ook telefonisch contact opnemen: 088-4275556 

Vervolgens zetten wij alles in gang om u op correcte wijze van dienst te kunnen zijn.

In de storingentabel vindt u hoe u zelf het probleem op kunt lossen en/of aan wie u de storing door moet geven.  

Geen warm water? Wat nu?

Wij informeren u vooraf wanneer er geplande onderhoudswerkzaamheden zijn en u leveringsonderbreking(en) kunt ervaren. Soms is het niet mogelijk een vooraankondiging te doen. Dit komt omdat niet alle storingen van tevoren bij ons bekend zijn. Hierdoor kunt u onverwacht een onderbreking en/of storing ervaren.  

In ons jaaroverzicht vindt u de overzichten van de door Klimaatgarant geregistreerde collectieve storingen in de levering van warmte en/of warmtapwater in de afgelopen jaren. We maken hierbij het onderscheid tussen leveringsonderbrekingen van langer en korter dan 8 uur. 

Jaaroverzichten 

Jaaroverzicht 2019 

Jaaroverzicht 2020 

Jaaroverzicht 2021