Veelgestelde vragen - overige vragen
Wanneer u de installaties huurt, staat er feitelijk een apparaat van iemand anders in uw woning. Bijvoorbeeld bij brand kan deze installatie beschadigen, waardoor onduidelijkheid en vervelende discussies kunnen ontstaan met uw verzekeraar. Daarom heeft de notaris in de leveringsakte gezet dat de kopers ook de gehuurde installaties moeten verzekeren. De meerkosten om deze installaties in uw verzekering op te nemen, zijn beperkt. Veel verzekeraars vergoeden de schade namelijk standaard. Laat u hierover goed informeren. Wanneer u een waarde moet opgeven aan de verzekeraar, kunt u het best de koopsom van de installaties gebruiken. Een eventuele uitkering bij schade zal aan de verhuurder van de installatie zijn. Een basis opstalverzekering waarin in ieder geval brand- en stormschade gedekt zijn, is voor ons voldoende.
U kunt uw verhuizing via het contactformulier aan ons doorgeven: klik hier om naar het contactformulier te gaan.
We doen ons best om goede service te bieden. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Als u een klacht heeft, laat het ons weten. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing.
Als het niet lukt om samen een oplossing te vinden, dan kunt u ons contactformulier invullen of ons een brief sturen. Vermeld hierin duidelijk waar uw klacht over gaat en wat u van ons verwacht. Vergeet niet uw naam, adres, telefoonnummer en klantnummer erbij te zetten. De brief kunt u sturen aan: Klimaatgarant BV, Postbus 4251, 3102 GE Schiedam.
Als we er na uw klacht of brief nog steeds niet uitkomen en u onafhankelijk advies van een derde partij wenst? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie. Let op: dit kan pas als u met ons in gesprek bent geweest en we er niet uitkomen.